Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Να ‘μαστε και στην πρώτη ανάρτηση για τα στραβά και τα ανάποδα! Και πείτε μου αν κάνω λάθος και αν είμαι υπερβολική και στριμμένη!
Ξημέρωσε ο καλός Θεός την μέρα σήμερα και αφού ετοίμασα πρωινό στα παιδάκια μου, τα βοήθησα να ετοιμαστούν και τα πήγα στο σχολειό τους, πήρα το αυτοκίνητο (απεργία μετρό, αλλιώς σιγά μην το έπαιρνα) και βγήκα στον δρόμο για το γραφείο. Ε, λίγο η βροχή, λίγο η απεργία στο μετρό («η ζέστη, τα λόγια του παπά…» που έλεγε και η αξέχαστη Δέσπω Διαμαντίδου)  ήρθαν όλοι οι οδηγοί και τσίτωσαν από τα νεύρα!
Πλησιάζοντας στο γραφείο λοιπόν, φτάνω σε έναν δρόμο μονής κατεύθυνσης και ενώ πηγαίνω κανονικά, βλέπω απέναντι να έρχεται ένα βανάκι ανάποδα. Είπα να μην εκνευριστώ πρωί – πρωί. Ο οδηγός του βαν συνέχισε να κινείται ανάποδα με όλη του την άνεση, μέχρι που φτάσαμε μούρη με μούρη. Στο σημείο που σταματήσαμε,  δεν υπήρχε χώρος δεξιά αριστερά, ώστε με έναν ελιγμό να περάσουμε και οι δύο. Υποχρεωτικά κάποιος έπρεπε να κάνει πίσω. Να σημειώσω πως ήμασταν στην μέση του δρόμου οπότε και οι δύο έπρεπε να διανύσουμε τα ίδια μέτρα με όπισθεν για να φύγουμε. Σταματημένοι και οι δύο λοιπόν και ο οδηγός του βαν μου κάνει νόημα γεμάτο απαξίωση: «κάνε πίσω». Του κάνω νόημα «εγώ;;;;;». «Ναι» μου γνέφει ξανά «κάνε πίσω». «Τσου»  του απαντώ και χαμογελώ. Ξανά μανά το ίδιο εκείνος «κάνε πίσω να περάσω». Κουνάω το κεφάλι δεξιά –αριστερά γνέφοντας «όχι». Σβήνω τη μηχανή του αυτοκινήτου, τραβάω χειρόφρενο, σταυρώνω τα χέρια στο στήθος και κάθομαι αναπαυτικά στο κάθισμά μου. Γουρλώνει τα μάτια και γνέφει «Είσαι τρελή !!!!!!!!!». «Ναι είμαι» του γνέφω κι εγώ. Όλα αυτά, εκείνος μέσα στα νεύρα κι εγώ ήρεμη και χαμογελαστή, πράγμα που τον εκνεύριζε ακόμα περισσότερο! Τελικά έκανε όπισθεν εκείνος μέχρι που μπόρεσε να το βάλει σε μια θέση στάθμευσης για να περάσω και να φύγουμε και οι δύο.
Και ρωτάω εγώ τώρα. Ρε άνθρωπε, δεν φτάνει που μπήκες ανάποδα, (λες κι εγώ είμαι βλάκας που έκανα τον γύρο του τετραγώνου για να μπω κανονικά) ζητάς και τα ρέστα; Τι μου κάνεις νόημα «κάνε πίσω» ; Γιατί να κάνω εγώ πίσω για να περάσεις εσύ που πας ανάποδα; Για κάποιον λόγο υπάρχει αυτό το διαολεμένο σήμα εκεί. Για να σου θυμίζει πως απαγορεύεται να μπεις ανάποδα.  Αλλά έτσι έχεις μάθει. Να κάνεις ότι γουστάρεις και να μην λογαριάζεις κανέναν. Και το κακό είναι πως δεν έχεις μάθει μόνο εσύ έτσι. Έτσι θα μάθεις και τα παιδιά σου και έτσι έχουν μάθει πολλοί ακόμα που έφεραν αυτή τη χώρα σε αυτή την άθλια κατάσταση. Από τον πιο μικρό, μέχρι τον πιο μεγάλο (όχι δεν εννοώ ηλικιακά).
Καλημέρα σας!

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ;;;;;;;;;;;;;;



8 σχόλια:

  1. κλείνω τα μάτια και φαντάζομαι τη σκηνή...και γελάω μόνη μου με την έκφραση που θα είχε ο οδηγός..χαχα. Δεν παίζεσαι!! Η σωστή αντίδραση τη σωστή στιγμη...χαχαχα Κι εγώ κάτι τέτοιο θα έκανα...Καλώς ήρθες στη γειτονιά..Να τα λέμε συχνά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελπίδα και ευχαριστώ για την επίσκεψη! Οταν πήρα το δίπλωμα πριν από 13 χρόνια, υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι ΔΕΝ θα εκνευριστώ ποτέ την ώρα που οδηγώ και θα το πάρω απόφαση πως οδηγώ μέσα στην Αθήνα, με ότι συνεπάγεται αυτό. Το αποτέλεσμα είναι σε μια πηγμένη από την κίνηση Κατεχάκη, όλοι να είναι μέσα στα νεύρα και εγώ να ακούω μουσικούλα (ειδικά τώρα που θα έρθουν και τα Χριστούγεννα, ακούω και gummy bear τα χριστουγεννιάτικα άμα λάχει). Αχαχαχχχ. Με τον συγκεκριμένο πάντως, αν κάποιος έβλεπε όλη την σκηνή θα είχε λυθεί από το γέλιο. Σμουτς!

      Διαγραφή
  2. Γειά σου βρε Μαράκι! Δεν κατάφερα να μπω στις προηγούμενες. Έπηξα. Θα βολτάρω τώρα. Καλά έκανες στον τύπο! Κάποιοι νομίζουν ότι οι δρόμοι τους ανήκουν. Και ναι, εμείς είμαστε πολιτισμένες...αλλά μέχρι πόσο βρε αδελφέ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα, ξέρεις....... όταν οι άλλοι είναι στην τσίτα από τα νεύρα, εμείς ...... γιόγκα! αααωωωμμμμμμμμμμμμμμ......... Πιάνει παντού! Εγώ το εφαρμόζω όταν οδηγώ και όταν γκαρίζει το boss !!!
      Νομίζω πως έφερα τα σχόλια στα ίσα τους!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το έχουμε εμείς οι Έλληνες...
    Νομίζουμε οτι οι Νόμοι του Κράτους είναι προτρεπτικοί/συμβουλευτικοί κι όχι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ!
    Βλέπει αυτός το σήμα "απαγορεύεται". Τι καταλαβαίνει;
    Απαγορεύεται αν δε σε βλέπουν, αν δεν βιάζεσαι, αν έχεις την ευγενή καλοσύνη, αν...
    Πάντως, Μαρία το μόνο που θα σου πω τελείως φιλικά είναι να προσέχεις στο δρόμο, ιδιαίτερα αν οδηγείς μόνη, γιατί καμιά φορά οι αντιδράσεις των άλλων οδηγών είναι απρόβλεπτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου σ' ευχαριστώ για την συμβουλή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν πρωί, ήμουν σε πυκνοκατοικημένη περιοχή με κόσμο να περνάει, έξω από τον χώρο εργασίας μου και με το κινητό στο χέρι για να καλέσω την αστυνομία ! Δεν με πείραξε τόσο το οτι ερχόταν ανάποδα (αν και εγώ δεν το κάνω ποτέ), αλλά το γεμάτο απαξίωση ύφος του.Αν μου έλεγε, "έλα μωρέ, βλακεία έκανα το ξέρω, μπορείς να κάνεις λίγο πίσω να φύγουμε όλοι;" θα έκανα πίσω να περάσει και να πάμε στην δουλειά μας. Αλλά το υφάκι "κάνε πέρα να περάσω, κάνε πέρα να διαβώ" δεν το δέχομαι όταν έχεις άδικο!

      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Μου θύμισες τώρα ένα σκηνικό πριν λίγους μήνες, εγώ με το καροτσάκι στο πεζοδρόμιο έκοβα βόλτες και τσουπ να σου ένα μηχανάκι με έναν παππού καβάλα, στενό πεζοδρόμιο, παρκαρισμένα-κολλημένα (εννοειται) τα αυτοκίνητα δίπλα μας, "κάνε άκρη" μου φωνάζει... "Εγώωωω;;;;" ρωτάω με απορία... πεζοδρόμιο είναι κύριος! Το τι βρισιδι έφαγα μετά ας μην το σχολιάσω.... εκνευρίστηκε το άτομο που ήμουν στο πεζοδρόμιο και του έκοψα τη φόρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κι εσύ, τι δουλειά είχες μες τη μέση του πεζοδρομίου εεε;;;; Αχ, ούτε οι αερογέφυρες δεν μας σώζουν!

      Διαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........