Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

And the oscar goes to ......

"Τσίμπησα" κι άλλο βραβειάκι για "μικρούς" blogers και χαίρομαι σαν μωρό που του είπες "μπραβο"! H αλήθεια είναι πως "το τετράδιο συνταγών"
(http://tetradiosyntagon.blogspot.gr/2012/11/blog-post_2211.html)
ήταν πολύ ... γενναιόδωρο και έτσι όλοι οι "ψάρακες" (νέοι) στο blogging πήραμε το βραβείο μας για να καμαρώνουμε σαν πρωτάκι που πήρε "Αριστα"! Ευχαριστούμε!


Και τώρα πρέπει να το δώσω κι εγώ σε 5 "πρωτάκια". Αλλά επειδή έχω αδυναμία και σε ένα έκτο, θα το δώσω σε 6! Λοιπόοοον.........

1) Στην Ελπίδα από το two boys + hope   

2) Στην Γεωργία από το 4 seasons
που όσο κι αν προσπάθησα, 
δεν μπόρεσα να βρω φώτο του blog της
για να επισυνάψω,
αν μπορείτε, πείτε μου πως να το κάνω!


3) Στην Δήμητρα από το for my frients

4) Στην Ειρήνη από το Moments

5) Στην Γιώτα από το Lolipop 
http://lolipopfamily.blogspot.com/
Γιώτα και το δικό σου το λογότυπο
δεν το βρήκα, αν θες πες μου
πως να το βρω και να βγάλω από
την ανάρτηση την φωτο! 

 6) Στην Γεωργία από το Mia mama sta xena
 http://miamamastaxena.blogspot.gr/



Φιλιααααααααααααααααααααα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 σχόλια:

  1. Παλι εγω;;;; Τι να πω αγαπητη μου, ταπεινη θαυμαστρια! Με κακομαθαινεις! Παλι εγω βραβειο; Θα νομιζουν στη blogosfera οτι ανταλλασουμε βραβεια μεταξυ μας:)
    Σ´ευχαριστω πολυ βρε Μαρακι γλυκο και τρελιαρικο!!!! Ειναι παντα τιμη μου να λαμβανω ενα βραβειο. Σου ευχομαι πολλες πολλες αναγνωσεις των αναρτησεων σου και φυσικα και στα υπολοιπα κοριτσια παντα επιτυχιες και δημιουργικα posts!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ !!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!! ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΆ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έγώ πάλι! Με προκαλείς όπως διάβασα στις Sofan! Έτσι ε??? Θέλεις να κάνουμε διαγωνισμό του ασχημότερου στολιδιού? Ξέρεις ότι θα κερδίσω, οπότε άστο κοριτσάκι!!! Έχω τη νίκη στο τσεπάκι!
    (βάλε κάπου στο blog, το e-mail σου να μπορεί κάποιος να σε βρει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Μαρια!!Καταρχην να σου ευχηθω καλοριζικο το βραβειο, ευχομαι να τα εκατοστησεις!!
    Οσον αφορα για τους κουμπαράδες που με ρωτας, η έκθεση θα γινει αυτη την Κυριακή 2/12 στο Βαφουπουλειο Πνευματικο Κέντρο της Θεσσαλονικης, αν νομιζεις οτι προλαβαίνεις να φτιαξεις εναν και να τον στειλεις τοτε ξεκίνα!Όμως και να μην προλάβεις σε αυτη την έκθεση όσοι κουμπαραδες μεινουν θα ταξιδεψουν σε άλλο bazaar που θα γινει στην Πατρα, οποτε για εκει θα προλάβεις σιγουρα..Σου δινω αυτο το link http://drasigreekblogger.blogspot.gr/ να παρεις περισσότερες πληροφορίες και να ρωτησεις ότι θες!Καλό βραδυ, φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χίλια ευχαριστώωωωωωωω αστρονεραϊδούλα, το εκτιμώ αφάνταστα, τα φιλιά μου ελπίζω να σε συναντήσω στο συνέδριο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!! Το τοποθέτησα αμέσως μόλις το πήρα αλλά δεν πρόλαβα να σου γράψω και παραλίγο να το ξεχάσω να σε ευχαριστήσω!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ευχαριστώ πάρα πολύ είναι πολύ ενθαρρυντικά τα βραβεία ειδικά αν έχεις νέο μπλοκ!!! Ξαφνικά έφτασε ο Δεκέμβρης και δεν το είχα καταλάβει... είμαι μια εβδομάδα πίσω και τώρα τρέχω και δεν προλαβαίνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........