Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Και η αγάπη μαμά;;;;

Πριν λίγες μέρες βγήκαμε με την μικρή μου μια βόλτα. Ήταν Σάββατο πρωί, η μέρα ήταν ηλιόλουστη και έτσι τα παράτησα όλα, την πήρα από το χέρι και βγήκαμε στο δρόμο για να χαζέψουμε βιτρίνες.
Περπατούσαμε πιασμένες χέρι - χέρι, τραγουδήσαμε και λιγάκι (ναι, μέσα στη μέση του δρόμου, δεν θέλω σχόλια), μιλήσαμε, χαιρετήσαμε γνωστούς που συναντήσαμε τυχαία.

Όταν κουραστήκαμε, καθίσαμε κάπου να την κεράσω γλυκιά μπουγάτσα και φρέσκο χυμό πορτοκάλι. Πολύ μου άρεσε όλο αυτό! Εγώ με την κόρη μου έξω για ψώνια και χυμό! Να καθόμαστε στα ψηλά σκαμπό μας, να τσιμπολογάμε μπουγάτσα με μπόλικη άχνη και κανέλα και να συζητάμε! Και είναι μόλις 7! Δεν είναι τέλειο;

Αφού πήραμε και μπουγάτσα σε πακέτο για τους άντρες της οικογένειας, αποφασίσαμε να επιστρέψουμε. Βγαίνοντας από το μαγαζί, η Αθηνά κοίταξε ψηλά στον ουρανό και μου είπε:


Μαμά, κοίτα !!!!!!!! Ένας άγγελος !!!!!!!!!!!!!!



   Μα πραγματικά, δεν μοιάζει με άγγελο αυτό το σύννεφο;;;;;;;;;;;;;;;;;

Δείτε το καλά.... (εντάξει, μοιάζει λίγο και με πουλί, 
αλλά η Αθηνά επέμενε πως είναι άγγελος!!!)


Καθώς πηγαίναμε προς τη στάση του λεωφορείου, είδαμε σε ένα σκαλοπάτι να κάθεται ένας άντρας, γύρω στα 50 και να πίνει από ένα μπουκάλι κρασί. Ήταν εμφανές πως ήταν ήδη μεθυσμένος. Το βλέμμα του ήταν χαμένο, δεν μπορούσε να σταθεί σχεδόν. Και η ώρα ήταν μόλις 12.30 το μεσημέρι... Η Αθηνά με κοίταξε, μου έσφιξε δυνατά το χέρι και για λίγο δεν μίλησε....

Δεν της είπα τίποτα, την άφησα να πάρει το χρόνο της και να μιλήσει πρώτη. Ήμουν σίγουρη πως κάτι θα έλεγε. Δεν συνηθίζουμε να κρύβουμε από τα παιδιά τα προβλήματα, τις δύσκολες καταστάσεις, τα άσχημα της ζωής. Αν και μικρά ακόμα, ξέρουν πως υπάρχουν άνθρωποι εξαρτημένοι από αλκοόλ και ναρκωτικά, ξέρουν σε τι κατάσταση μπορούν να φτάσουν αυτοί οι άνθρωποι, πως μπορεί να βρίσκονται δίπλα μας και πως τις περισσότερες φορές το περισσότερο κακό το κάνουν στον εαυτό τους. 

Μετά από λίγα βήματα λοιπόν, ήρθε η ερώτηση που περίμενα...

- Μαμά, εκείνος ο κύριος είχε πιει πολύ κρασί ε;
- Ναι μωρό μου.
- Και αυτό τον αρρωσταίνει έτσι;
- Έτσι αγάπη μου.
- Ότι κάνουμε στη ζωή μας "πολύ" μας κάνει κακό;
- Ναι Αθηνούλα μου. Ότι κάνουμε "πολύ" μας κάνει κακό. Το πολύ φαγητό, το πολύ αλάτι, η πολλή ζάχαρη, το πολύ ποτό, ακόμα και η πολλή δουλειά, η πολλή στεναχώρια, η πολλή κούραση ...
- Το πολύ διάβασμα;;;;
(ερώτηση - παγίδα).
- Ε χμμμ ξέρεις το διάβασμα δεν κάνει κακό, απλά μπορεί να νιώσουμε κουρασμένοι. Μπορούμε να σταματήσουμε για λίγο να ξεκουραστούμε και μετά να συνεχίσουμε. 

- Και η αγάπη μαμά;;;;;;;;;;;;;;; Η πολλή αγάπη, μπορεί να κάνει κακό;;;;;;;;;;;

Ακόμα κλαίω..... Πάντα με εκπλήσσει αυτό το παιδί !




16 σχόλια:

  1. βουρκωσα...με τσακισε το τελευταιο... :) (Πολυ ομορφη η βολτα σας!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ αυτές οι βόλτες με τις κόρες είναι απίθανες! σε άφησε άναυδη το αστεράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ απολαμβάνω αυτές τις βόλτες με την κορούλα μου και ας είναι πιο μικρή. Η ματιά που βλέπουν τον κόσμο μας και τα ερωτήματα τους ΜΑΣ μαθαίνουν τόσα πολλά!
    Ευτυχώς Μαράκι μου ποτέ η αληθινή αγάπη δεν έκανε κακό.....
    Καλημέρα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και άντε η μικρή το ρώτησε... εσύ τι της απάντησες; Αυτές τις απαντήσεις φοβάμαι,χιχι! Καλημέρα Μαράκι μου και πάντα να περνάς τέλεια με την κόρη σου!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι γλυκα η Αθηνούλα!!! τυχερη μαμά που βγαίνεις βόλτα με την κόρη σου!! πολλά φιλιά Μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πως να κρυφτείς απ΄ τα παιδιά, έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τη χαίρεσαι την κούκλα σου, ποσό ευαίσθητη είναι...ακόμη κοιτώ τις ζωγραφιές της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ως αγορομανα δεν ξερω αν θα το ζήσω αυτό ποτέ! Ειναι φοβερή και είσαι πολύ τυχερή που εχεις ενα τόσο γλυκό πλασματάκι! Να την χαίρεσαι!! Και πάντα τέτοιες όμορφες βόλτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πριν δω πως η μικρή σου είπε για τον Αγγελο, σκέφτηκα ακριβώς το ίδιο...ένας άγγελος στον ουρανό, Είδες τι κάνει η παρέα με 6 χρονα;

    Υπέροχη η μικρή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η κοράκλα σου Μαράκι είναι υπέροχη. Γεμάτη ευαισθησίες και εξυπνάδα. Βέβαια αυτό οφειλεται και στην υπέροχη μανούλα της κατά ένα ποσοστό:) Είχε να πάρει το παιδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ, μωρέ τι παιδάκι είναι αυτό! Ε, πες μας και τι απάντησες!
    Τρελαίνομαι για τέτοιες βόλτες, είναι τέλειες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με αφησε αφωνη η τελευταία ατάκα. Κοίτα τι συνειρμους τελικά μπορει να κάνει ενα παιδι!!! Να της δωσεις την πιο μεγάλη αγκαλια αν και δεν ειμαι σιγουρη για την απάντηση. Υπάρχουν φορές που η πολύ αγάπη μπορει να κάνει κακό. Ισως ομως τότε να μην είναι αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτή η ανάρτηση σου μου είχε ξεφύγει... Για κάποιο λόγο, μόλις της είπες πως το πολύ κάνει κακό ήξερα πως θα σε ρωτήσει για την αγάπη... Τα παιδιά μας είναι μικροί μεγάλοι σοφοί... Όσο για τον ουρανό.... Δεν έχω να συμπληρώσω και πολλά. Το παιδί ξέρει τι λέει.... Σε φιλώ γλυκά, γλυκά Μαρακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........